Rabu, 9 Disember 2009

Mengenai SyuhadaProject.jpeg.


Mengenai SyuhadaProject.jpeg :

SyuhadaProject.jpeg dibuka untuk menempatkan segala projek atau bisnes daripada pelbagai jenis yang saya lakukan. Pertama sekali, saya menyediakan khidmat tempahan Poster Ucapan (atau yang seumpamanya) kepada anda, yang mungkin ingin anda dedikasikan atau hadiahkan buat orang tersayang atau juga teman-teman dan yang lain. Keduanya, yang terbaharu, saya menerima tempahan membuat Paper Bag, Goodie Bag, Gift Box, Donut Box, Pillow Box, etc untuk sebarang majlis perkahwinan, kenduri, atau untuk apa-apa special event. Boleh ditempah mengikut request anda dan boleh ditempah secara pukal atau dalam unit yang sedikit.


Mengenai produk :


PAPAER BAG, GOODIE BAG, GIFT BOX, etc :
1)
Saya menerima tempahan membuat Paper Bag, Goodie Bag, Gift Box, Donut Box, Pillow Box, etc untuk sebarang majlis perkahwinan, kenduri, atau untuk apa-apa special event.

2) Boleh ditempah mengikut request anda dan boleh ditempah secara pukal atau dalam unit yang sedikit.


POSTER :
1)
Design untuk poster adalah terhad yang mana anda hanya boleh menempah poster mengikut contoh-contoh poster yang disediakan. Sila nantikan update untuk contoh poster yang terbaru!

2) Saiz poster yang boleh ditempah juga adalah terhad, iaitu saiz A4 dan A3 sahaja.

3) Kesemua tempahan poster adalah berbentuk SOFTCOPY sahaja. Bermaksud tiada hardcopy poster yang akan diberikan. Untuk print poster, anda dinasihatkan supaya print poster dikedai printing terdekat. Tiada sebarang khidmat printing disediakan disini.

4) Maklumat lebih lanjut untuk sebarang tempahan, KLIK SINI.


Sebarang pertanyaan boleh dialamatkan ke emel di bawah :
nsyuhada.zulkifli@gmail.com

atau di blog saya :
http://syuhadazulkifli.blogspot.com

Terima kasih :)



[nsyuhadazulkifli]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jadilah 10 pelanggan pertama dan anda akan mendapat HADIAH MISTERI!!!